אין אולם? אין בעיה: 4 פתרונות שווים לאירועים בתקופת הקורונה

Bordered Party Ideas Social Media Graphics

הערים בארצנו הופכות מאדומות לכתומות וירוקות, מספר הנדבקים נמצא כעת בירידה ובשלב מסוים מקומות ציבוריים ייפתחו שוב. המשק ימשיך להיפתח בשלבים, מחלקיו הקטנים ועד הגדולים.

אבל בינתיים עד שזה יקרה, איך תוכלו להמשיך את מסורת האירועים שלכם? פשוט מאוד. יש לנו ארבעה רעיונות מעולים שיפתרו לכם את הדילמה הזו ויאפשרו לכם לקיים אירועים בטוחים ובלתי נשכחים תחת חופת השמיים!

אין זה מפתיע שהעניין באירועי חוצות מגיע לשיאו בתקופת הקורונה. ההבטחה לאירועים מרגשים כמו פיקניקים, פסטיבלים ואירועי ספורט יכולה להעלות חיוך על הפנים של כל אחד מאיתנו. אלה אירועים שפונים לחושים ולתחושות הנוסטלגיה שלנו, החל מניחוחות האוכל ועד לדשא הרך והנעים שמתחת לרגלינו.

בנוסף, ישנו שפע של יתרונות בריאותיים לזמן הבילוי בחוץ, מכיוון שהוא מגביר את האנרגיה, מחזק את המערכת החיסונית, משפר את היצירתיות ומעלה את מצב הרוח והריכוז שלנו. לאירועים בחיק הטבע יש הזדמנות לטפל בבעיות בטיחות כמו צפיפות של קהל וענייני תברואה, תוך כדי שאנחנו עסוקים בבילויים כיפיים!

בפוסט זה נשתף אתכם בארבעה רעיונות לאירועי חוצות יצירתיים שיגרמו לכם לחייך כבר עכשיו:

מסיבת אוזניות עם צמידי לד

מסיבת אוזניות היא פתרון שקט לאירוע חוויתי ועוצמתי. יוצאים לחיק הטבע? אין בעיה. תוכלו לשמור על השקט ועל סביבה נעימה באמצעות שימוש בטוח באוזניות עבור כל המשתתפים. מסיבת אוזניות היא כבר מזמן לא רק טרנד, אלא סטנדרט וחוויה שלא מאכזבת אף פעם. 

אם המסיבה שלכם נערכת בשעות הערב, אנו ממליצים להוסיף לה קצת צבע עם צמידי הלד הזוהרים שלנו. הצמידים האלה לא מיועדים רק לקהל הצעיר, אלא מניסיוננו הם מצליחים לרגש גם את המבוגרים. צבעים עושים שמח, וכשהם משולבים עם מוזיקה טובה, הם יוצרים יחד אירוע מדהים!

אירוע משקפי VR

כולנו די מקורקעים בתקופה הנוכחית, אז אם אתם רוצים לצאת קצת החוצה ולראות נופים אחרים, תנו למשתתפי האירוע שלכם את החוויה האדירה של אירוע חברתי עם משקפי VR (מציאות מדומה). תוכלו לטייל במקומות מסביב לעולם, להתרשם מנופים שמעולם לא ראיתם לפני וכל זה כשאתם מבלים בחוץ תחת כיפת השמיים תוך שמירה על הנחיות הבטיחות.

חשוב לנו לציין שאנחנו לא רק נותנים לכם את משקפי ה-VR עצמם, אלא גם מתאימים את חווית המציאות המדומה לאירוע הספציפי שלכם. פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף!

מופע רחפנים ואוכל טעים

מופע רחפנים הוא הטרנד הכי חזק היום של עולם האירועים! בואו לגרום לקהל שלכם להרים את העיניים לשמיים ולהישאר עם פה פעור מהשילוב המרהיב ביותר של טכנולוגיה וצבעים, כאשר בין מופע אחד למשנהו, תוכלו להגיש אוכל טעים בצורה לכל משתתפי האירוע בצורה בטוחה באמצעות הציוד שאנחנו יכולים לספק לכם.

דבר אחד בטוח – מופע הרחפנים יספק לכם רגעים שלא תשכחו בחיים!

פיקניק משולב מוזיקה ועפיפונים

זוכרים שהעפנו עפיפונים לשמיים כשהיינו ילדים? אז דעו לכם שזה מרגש לא פחות עכשיו, כשאנחנו מבוגרים יותר. עפיפונים הם כלים מדהימים ליצירת רוגע ושלווה עבור המשתתפים, ואף לחיזוק החיבור ביניהם. תוכלו לשלב את העפיפונים עם מוזיקה טובה שכולם אוהבים ופיקניק בחיק הטבע עם הציוד שלנו כדי ליצור אירוע מושלם שידברו עליו עוד הרבה!

קורונה מה? שום דבר לא יעצור אותנו מלחגוג את החיים ולהמשיך להנות מאירועים בצורה בטוחה ומוגנת! מוכנים לצאת לדרך? צרו עימנו קשר כדי שנוכל לתפור לכם את האירוע המתאים ביותר עבורכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!