כך הטמענו חטיף מפורסם מאוד בקרב בני נוער בציבור החרדי

דוריטוס

מכירים את דוריטוס? גם אנחנו. אבל רק רגע, לפני שאתם מתחילים להזיל ריר, נספר לכם איך יצא לנו להכיר את החטיף המשגע הזה מקרוב.

ב-2017, פנתה אלינו חברת שטראוס דרך משרד הפרסום בולטון פוטנציאל במטרה לסייע לה בהטמעת דוריטוס בקרב בני נוער בציבור החרדי. עד אז, היו חטיפים אחרים ששלטו בשוק הזה, ובני הנוער לא טרחו לנסות את דוריטוס בהמוניהם. אז איך עשינו זאת? פשוט מאוד – בדרך שלנו. אנחנו ב"אינטראקטיב 360" מייצרים חוויות, ולכן בהתאם לזה בחרנו בקידום מכירות חוויתי.

כידוע, בני הנוער בציבור החרדי לומדים בישיבות במשך כל ימות השנה, ובחופשות הקיץ הישיבות האלה מקיימות עבורם "קמפ" (מחנה קיץ).

החופשה בקמפ תמיד מלאה בהוואי, תוכן, טיולים והרצאות. התלמידים מבלים את כל שעות היום בלמידה קלילה יחסית בהשוואה ללימודים בשגרה, מטיילים במסלולים יפהפיים, עושים דברים ביחד עבור המחנה שלהם ובעיקר מכייפים להם הרחק מהבית. אם כן, לא פלא שבני הנוער נהנים מאוד לצאת לחופשת הקיץ, במיוחד מפני שהאווירה בה נהדרת. בנוסף, המוזיקה שמושמעת בקמפ מהווה חלק ניכר מהגיבוש החברתי שלהם, ולנוכח העובדה הזו הגינו ב"אינטראקטיב 360" רעיון מחוץ לקופסה:

מיתגנו את האוזניות במדבקות עגולות עם המותג של דוריטוס, והרקדנו את התלמידים במשך שעות ארוכות לתוך הלילה עם מוזיקה מתאימה, כאשר בכל חצי שעה השמענו להם את הסינגל המקפיץ והקליט של "דוריטוס". בסיום האירוע, כל התלמידים קיבלו ערכה מפנקת שכללה חטיפים של "דוריטוס" בשלל טעמים. הם נהנו מאוד מהאירוע שערכנו עבורם, ובמיוחד ממבול החטיפים הטעימים שנחתו עליהם. בואו נאמר את זה כך, הם עדיין זוכרים את המסיבה הזו לטובה.

התלמידים לא הפסיקו לזמזם את הסינגל ששמעו ב"מסיבת האוזניות של דוריטוס" לאורך זמן מה. הוא נקלט אצלם מהר מאוד. הצלחה גדולה! 

מה שעשינו בעצם היה החיבור בין החטיף "דוריטוס" לחוויה מגבשת ומשמעותית בחייהם של התלמידים. התוצאה היא שבשנים שלאחר מכן, דוריטוס עדיין מהווה חטיף בלתי נפרד מההוואי היומיומי של התלמידים, בעיקר כשהם רוצים להתחבר לחוויה של המוזיקה.

אז. . . תחטפו לכם "דוריטוס", שימו אוזניות, ותתחילו לרקוד!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!