איך נקודתיים מסייעת לפנסאים במימוש דרכי החסידות

המסורת נשמרת, הילדים מאושרים: כך נקודתיים שלנו מסייעת לפנסאים במימוש דרכי החסידות

אודות הפנסאים

הפנסאים הוא שמה של מחלקת הבנים בארגון נוער חב"ד, המורכבת

מאלפי ילדים ופעילים בחינוך הבלתי פורמלי.

 

חלק מהרעיון מאחורי פעילות הארגון, שאת דרכו התווה הרבי מליובאוויטש, הוא ביצוע משימות יהודיות-חסידיות בחיי היום יום והתקדמות בסולם הדרגות.

הדרך אותה דרך, האמצעים חדשים

הצענו לפנסאים עזרה בהמשך מימוש דרכם ביעילות וחוכמה על ידי שימוש בנקודתיים, התוכנה שלנו לניהול כיתה. היא קלה ונוחה, והילדים מעדכנים בה את המשימות השונות שביצעו, מקבלים עליהן נקודות ומתקדמים הלאה ליעד הבא שלהם.

בתקופת הקורונה נוספו קשיים חדשים לניהול הכיתה ופתרון לבעיות משמעת, לכן התוכנה שלנו היא בדיוק מה שהפנסאים היו צריכים כדי להישאר במסלול למרות המצב המאתגר.

נקודתיים: סיפור הצלחה

צורת העבודה עם נקודתיים עוזרת רבות לארגון בכל מה שקשור למערכי ניהול כיתה ופתרון בעיות משמעת.

התוכנה לא רק מסייעת לעקוב אחר ההתקדמות של התלמידים ולשמר את המסורת והדרך החשובות להם, אלא היא גם בונה בהם בטחון ביכולת להצליח במה שהם עושים, מהווה חיזוק חיובי לילדים ומעשירה אותם כבני אדם העתידים להפוך יום אחד למבוגרים אחראיים ומצליחים.

לפני כחודש ערכו הפנסאים טקס עלייה בדרגה מרגש מאוד בשידור חי לקרוב ל-100 ילדים שהעפילו לדרגה גבוהה יותר בעזרת נקודתיים! הטקס היה מרגש מאוד. אין ספק שכולם בארגון יכולים להרגיש בשיפור מאז שהתחילו לעבוד עם התוכנה שלנו. 

ומה הפנסאים אומרים?

"האמת היא שהכרנו את אנשי אינטראקטיב 360 מפרויקט קודם שעשינו איתם. נהנינו אז מיחסי העבודה עימם, ולכן בחרנו לשתף שוב פעולה.

ואכן, לא התאכזבנו! אנחנו עובדים עם נקודתיים כבר כמעט 4 חודשים, וב"ה נהנים מאוד מהמערכת הזו. מאות ילדים מעדכנים בהצלחה מדי שבוע על ביצוע המשימות שלהם, והם עושים זאת בגאווה על כך שסיימו בהצלחה את היעדים הקודמים.

אנו גם שומעים תגובות נלהבות מהורים שמעידים כי ביצוע המשימות משפיע רבות לטובה על ילדיהם, במיוחד בתקופה שאנחנו נמצאים בה.

אנו מודים מאוד לאינטראקטיב 360 שגילו לנו כיצד מערכת נקודתיים יכולה לסייע לנו לשמר את המסורת שלנו באופן שמיטיב עם כולם ושומר על עתיד ילדינו."

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!