נקודתיים מגשימה חלומות לבנות בית יעקב אביעזרי המצוינות

אודות בית יעקב אביעזרי

בית יעקב אביעזרי במודיעין עילית הוא בית ספר חרדי לבנות (1,400 במספר) ששם דגש על חינוך וערכים בשמחה, אהבה והרבה חוויה.

 

השנה, בחר בית הספר נושא שנתי בשם "אשרייך" (אשריי שזכיתי להיות בת של מלך), והחל לחפש תוכנת ניהול כיתה עם מערכת צבירה ותגמולים באמצעות כרטיסי אשראי. לשמחתנו, דרכנו הצטלבו וזכינו להכיר לבית יעקב אביעזרי את נקודתיים שלנו.

לא סתם עוד תוכנת ניהול כיתה

עבור בית הספר, נקודתיים היא לא סתם עוד תוכנה לניהול כיתה. המערכת הזו מחוללת פלאים בכך שהיא עוזרת לצוות לדרבן את התלמידים להצליח ומהווה תמריץ ללמידה ותפילה באווירה משפחתית.

 

נקודתיים נעשתה פופולרית תוך זמן קצר, וזאת מפני שהבנות מאוד אוהבות לעבוד איתה. כל שבוע בית הספר חילק לבנות פרסים שונים: פעם היתה מכירה סינית על פרסים, בשבוע אחרי חילקו טילונים באמצעות אוטו גלידה שעבר בעיר, ערכו הגרלה בשידור חי שבה חלק מהמשפחות זכו במגש פיצה או מגש פיצוחים, והשבוע כל משפחה קיבלה מארז פופקורן מנות קוגל וסוכריות לשבת!

בית יעקב אביעזרי ממליץ על נקודתיים

"ראשית, קיבלנו מאינטראקטיב 360 שירות ותמיכה יוצאים מן הכלל. אפי והצוות שלו ליוו אותנו בכל שלב והדריכו אותנו על התוכנה. שנית, נקודתיים היא תוכנת ניהול הכיתה הטובה ביותר שמצאנו. היא מספקת לנו פתרונות בכל מה שקשור לבעיות משמעת ומתן חיזוק חיובי לילדים. עשינו השוואה בין נקודתיים לבין תוכנות ניהול כיתה נוספות, וגילינו שהיא היחידה שמקיפה את כל מה שאנחנו צריכים ומותאמת בדיוק לצרכים שלנו.

 

מומלץ בחום לכל בית ספר!"

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!